ponedjeljak, lipnja 04, 2007

Na Kotare pa nadalje..


Krenuo sam biciklom u nedelju 03.06.2007 na misu na Kotare .Kako sam prolazio kroz Lužec nisam mogao a da ne uradim nekoliko snimaka ovog prekrasnog kutka podno Kotara i Oštrica


Sveta misa služila se na otvorenom u sklopu Vinograda na Kotarima ,začudo činilo mi se da nas ima spram predhodnih godina puno manje ...šta je tome razlog ?

Gore sam sreo mog domaćina gosp.Koščaka i njegovu suprugu Emicu kojima se zahvaljujem na ugodnom gostoprimstvu u njihovoj kleti ...ajme meni borim se protiv kg a gleć ovo ,no nisu svi tanjuri moji ....

Prekrasan pogled sa terase njihove kleti na okolna brda.. e kad bi naši Novomarofski imali smisla za neke stvari ova ljepota bi bila dostupna i turistima koji traže da biciklima uzivaju u ovakvoj prirodi ,valjda ce se jednog dana naći i pametni i poduzetni u politici a ne samo "brstaši" nadajmo se ..

Poslije obilnog ručka kod mojih prijatelja Košćaka put me dalje vodio preko Petkovskih i Hrastovskih bregova do samih Varaždinskih Toplica i dalje prema Ludbregu..jednostavna uzivancija na biciklu po vrucini ..kaciga puno znaci ..

Poslije skretanja iz Varazdinskih Toplica vozio sam uz sam rub Kalničkog gorja i uz tok rijeke Bednje ,moja topla preporuka bajk vozacima da odvoze ovu stazu jer je prava uzivancija voziti uz tok rijeke Bednje .Nakon desetak km ispao sam ponovno na glavnu cestu za Ludbreg kod mjesta Svibovca..Oly bilježi ljepotu samog mjesta

Evo me kojih 6 km do Ludbrega ..prekrasan motiv natjerao me da malo predahnem i snimim par fotki .U Ludbregu sam se našao sa prijateljem Čotrom kojeg sam upoznao ne tako davno ,pravi zaljubljenik u bajkanje ,odvozili smo nedavno i jednu malu avanturistički vožnju na Ivanšćicu i sa vrha iste do Ham Pokojca ...Nakon sto smo popili kavicu i malo porazgovarali put me dalje vodio prema Šemovcu gdje skrečem na jezero

Vožnja uz sam rub jezera od Šemovca pa do Varaždinskog mosta na Dravi opušta ..nešto prekrasno a to mi je nedavno otkrio moj prijatelj po bajku Miki .Dolaskom na glavnu prometnicu Vž-Ćk nastavljam vožnju do centra gdje podešavam uz pomoć našeg Vanjče putem moba novu Sigminu vuricu glede nadmorske visine ...
Put me dalje vodi preko Varaždin Brega do moje kuće
Ubio sam 76 km

1 komentar:

Anonimno kaže...

Bok!

Čestitam, vidim da si se počeo ozbiljno baviti bicilizmom....

Pozdrav iz Kozjanskega.....

Aljoša & family..

Čestitke i za blog....